خرید دمنوش
نوشته شده توسط : keshavarz

خرید دمنوش‌ گیاهی معمولاً ترکیبی از گیاهان، گل ها، ادویه‌ها و میوه‌های خشک هستند. سپس این ترکیب از مواد به همان روش چای سنتی مورد علاقه شما، کیسه چای دم می‌شود. با ترکیب مواد با کیفیت، می‌توان ترکیباتی ایجاد کرد که باعث آرامش، تقویت یا درمان بیماری‌های جزئی شود. بیش از ۴۰ نوع مختلف از مخلوط‌ها را ارائه می‌دهیم که بسیاری از آن‌ها فاقد کافئین هستند. به دنبال دانش بیشتری در مورد دمنوش‌های گیاهی هستید؟ هر آنچه می‌خواهید در مورد گیاهان دارویی و تیسان‌ها بدانید را بررسی کنید.

نحوه دم کردن چای گیاهی

دمنوش‌های گیاهی به صورت گرم یا سرد مزه خوبی دارند. صرف نظر از نحوه مصرف دمنوش، مراحل زیر را بررسی کنید و در صورت تمایل یخ اضافه کنید. اگر برای چای سرد دم می‌کنید، از یک دسته بزرگتر چای استفاده کنید زیرا یخ آن را رقیق می‌کند. یک قوری را با ریختن آب جوش در آن از قبل گرم کنید و دمای قوری را حداقل تا ۱۸۰ درجه افزایش دهید.

آب را دور بریزید. در قوری یا فیلتر خود، به ازای هر فنجان چای که در حال دم کردن هستید، ۱ قاشق چایخوری دمنوش اضافه کنید. آب جوش تازه را روی چای یا چای کیسه‌ای بریزید. این چای را فوق‌العاده را اجازه می‌دهد تا دم بکشد. دمای آب باید ۲۱۲ درجه فارنهایت (۱۰۰ درجه سانتیگراد) باشد. بگذارید چای به مدت ۵ دقیقه کامل دم بکشد.

خواص دمنوش‌های گیاهی

همچنین می‌توانید با خرید دمنوش گیاهی و با دم کردن در غذاهای لذیذ با چای گیاهی بپزید. در اینجا تعدادی از دستور العمل‌های مورد علاقه ما با چای گیاهی آورده شده است:

  • خرید دمنوش بابونه: این گل‌های شیرین با نت‌هایی از پیچ امین الدوله و آب نبات‌های قندی در یک جرعه تسکین‌دهنده قرار می‌گیرند.
  • زنجبیل: ترکیبی گرم و تند از زنجبیل و برگ وازاکا، با نت‌های فلفلی و پایانی شیرین است.
  • نعناع فلفلی: نعناع طعمی منحصر به فرد و تازه دارد که حواس را بیدار می‌کند و روح را آرام می‌کند.
  • به لیمو: ترکیبی نیروبخش و برای رفع تشنگی است که طعمی با طراوت و تمیز به شیرینی لیمویی دارد.

نتیجه گیری

با خرید دمنوش گیاهی میتوانید از خواص فوق العاده آن لذت ببرید. نحوه صحیح دم کردن و عطر و طعم بی‌نظیر آن برای بسیاری از بیماری‌ها مفید است.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: